I-CODE PUANI
6.3

Bilfen Çayyolu İlkokulu

Ekim - 2024
Çayyolu Koru Mahallesi Atakent Sitesi 2620 Sokak No:3
Okulu Değerlendir OKULU DEĞERLENDİR

UZMAN DEĞERLENDİRMESİ

Bilfen Çayyolu İlkokulu henüz bir uzman tarafından değerlendirilmemiştir. "Uzman Değerlendirmesi" nedir? I-CODE sistemi bünyesinde; eğitim programlarını değerlendirme alanında akademik geçmişe sahip bilim doktoru, doçent ve profesörler uzman olarak adlandırılmaktadır. Uzmanlar, özel okulları; yerinde, olabildiğince objektif, bilimsel çerçevede, akademik olarak inceleyerek puanlarlar. Uzmanlar KECI (Key Evaluation Checklist of I-CODE) sistemini kullanırlar. Uzmanın değerlendirmesi özel okulun I-CODE puanına %50 oranında etki etmektedir. Diğer %50 oran ise veli ve öğrencilerin değerlendirmeleri sonucunda oluşmaktadır. Eğer siz de bu okulun bir Uzman tarafından yerinde görülüp incelenmesini ve değerlendirilmesini istiyorsanız istek gönderebilirsiniz.

İSTEK GÖNDER 10

ALT İSTATİSTİKLER

Bilfen Çayyolu İlkokulu

I-CODE Özel Okul Eğitim Programı Değerlendirme Sistemi üzerinden veli ve öğrencilerin yapmış olduğu sürekli değerlendirmeler sonucu Özel Bilfen Çayyolu İlkokulu, Ekim-2024 itibariyle I-CODE puanı on üzerinden 6.3 olarak değerlendirilmiştir. Özel Bilfen Çayyolu İlkokulu değerlendirmesine 6 veli ve 0 öğrenci olmak üzere toplam 6 kişi katılmıştır.

GENEL KATEGORİ DEĞERLENDİRMESİ

EĞİTSEL KALİTE
Yabancı Dil
5.7
Duygusal/Sosyal Gelişim
5.5
Öğretmen Kalitesi
6.7
Bilgi/Zihin Gelişimi
6.2
Eğitsel Kalite Ortalaması
6
ÖRGÜTSEL KALİTE
Güvenlik
7.5
Personel
7.5
İletişim
6.5
Örgütsel Kalite Ortalaması
7.2
FİZİKİ KALİTE
Bina/Sosyal Faaliyet Alanı
6.5
Konum
5
Kantin/Yemekhane
5.5
Fiziki Kalite Ortalaması
5.7

VELİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Bay
5.6
Bayan
9.4
YAŞA GÖRE
18-30
0
31-40
6
41-50
7.4
50 +
0
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
İlkokul Mezunu
0
Ortaokul Mezunu
0
Lise Mezunu
0
Yükseköğretim Mezunu
6.3

ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Erkek
0
Kız
0
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
Okul Öncesi
0
İlkokul
0
Ortaokul
0
Lise
0
Üniversite
0

* 0 (sıfır) puanla gösterilen alanlar henüz değerlendirilmediği anlamına gelmektedir.

60
DEĞERLEME
6
DEĞERLEYEN
6
VELİ
0
ÖĞRENCİ