I-CODE PUANI
8.4

Büyük Kolej

Ekim - 2020
Hülya Sok.No:7 Gaziosmanpaşa Ankara
Okulu Değerlendir OKULU DEĞERLENDİR

UZMAN DEĞERLENDİRMESİ

Büyük Kolej henüz bir uzman tarafından değerlendirilmemiştir. "Uzman Değerlendirmesi" nedir? I-CODE sistemi bünyesinde; eğitim programlarını değerlendirme alanında akademik geçmişe sahip bilim doktoru, doçent ve profesörler uzman olarak adlandırılmaktadır. Uzmanlar, özel okulları; yerinde, olabildiğince objektif, bilimsel çerçevede, akademik olarak inceleyerek puanlarlar. Uzmanlar KECI (Key Evaluation Checklist of I-CODE) sistemini kullanırlar. Uzmanın değerlendirmesi özel okulun I-CODE puanına %50 oranında etki etmektedir. Diğer %50 oran ise veli ve öğrencilerin değerlendirmeleri sonucunda oluşmaktadır. Eğer siz de bu okulun bir Uzman tarafından yerinde görülüp incelenmesini ve değerlendirilmesini istiyorsanız istek gönderebilirsiniz.

İSTEK GÖNDER 1

ALT İSTATİSTİKLER

Büyük Kolej

I-CODE Özel Okul Eğitim Programı Değerlendirme Sistemi üzerinden veli ve öğrencilerin yapmış olduğu sürekli değerlendirmeler sonucu Özel Büyük Kolej, Ekim-2020 itibariyle I-CODE puanı on üzerinden 8.4 olarak değerlendirilmiştir. Özel Büyük Kolej değerlendirmesine 1 veli ve 0 öğrenci olmak üzere toplam 1 kişi katılmıştır.

GENEL KATEGORİ DEĞERLENDİRMESİ

EĞİTSEL KALİTE
Yabancı Dil
8
Duygusal/Sosyal Gelişim
7
Öğretmen Kalitesi
10
Bilgi/Zihin Gelişimi
7
Eğitsel Kalite Ortalaması
8
ÖRGÜTSEL KALİTE
Güvenlik
10
Personel
9
İletişim
8
Örgütsel Kalite Ortalaması
9
FİZİKİ KALİTE
Bina/Sosyal Faaliyet Alanı
8
Konum
7
Kantin/Yemekhane
10
Fiziki Kalite Ortalaması
8.3

VELİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Bay
0
Bayan
8.4
YAŞA GÖRE
18-30
0
31-40
0
41-50
8.4
50 +
0
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
İlkokul Mezunu
0
Ortaokul Mezunu
0
Lise Mezunu
0
Yükseköğretim Mezunu
8.4

ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Erkek
0
Kız
0
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
Okul Öncesi
0
İlkokul
0
Ortaokul
0
Lise
0
Üniversite
0

* 0 (sıfır) puanla gösterilen alanlar henüz değerlendirilmediği anlamına gelmektedir.

10
DEĞERLEME
1
DEĞERLEYEN
1
VELİ
0
ÖĞRENCİ