I-CODE PUANI
9.5

Oğuzhan Özkaya Temel Lisesi

Nisan - 2024
Yalı Mah. İstikbal Cad. No:16 Güzelbahçe/İzmir
Okulu Değerlendir OKULU DEĞERLENDİR

UZMAN DEĞERLENDİRMESİ

Oğuzhan Özkaya Temel Lisesi henüz bir uzman tarafından değerlendirilmemiştir. "Uzman Değerlendirmesi" nedir? I-CODE sistemi bünyesinde; eğitim programlarını değerlendirme alanında akademik geçmişe sahip bilim doktoru, doçent ve profesörler uzman olarak adlandırılmaktadır. Uzmanlar, özel okulları; yerinde, olabildiğince objektif, bilimsel çerçevede, akademik olarak inceleyerek puanlarlar. Uzmanlar KECI (Key Evaluation Checklist of I-CODE) sistemini kullanırlar. Uzmanın değerlendirmesi özel okulun I-CODE puanına %50 oranında etki etmektedir. Diğer %50 oran ise veli ve öğrencilerin değerlendirmeleri sonucunda oluşmaktadır. Eğer siz de bu okulun bir Uzman tarafından yerinde görülüp incelenmesini ve değerlendirilmesini istiyorsanız istek gönderebilirsiniz.

İSTEK GÖNDER 6

ALT İSTATİSTİKLER

Oğuzhan Özkaya Temel Lisesi

I-CODE Özel Okul Eğitim Programı Değerlendirme Sistemi üzerinden veli ve öğrencilerin yapmış olduğu sürekli değerlendirmeler sonucu Özel Oğuzhan Özkaya Temel Lisesi, Nisan-2024 itibariyle I-CODE puanı on üzerinden 9.5 olarak değerlendirilmiştir. Özel Oğuzhan Özkaya Temel Lisesi değerlendirmesine 1 veli ve 0 öğrenci olmak üzere toplam 1 kişi katılmıştır.

GENEL KATEGORİ DEĞERLENDİRMESİ

EĞİTSEL KALİTE
Yabancı Dil
10
Duygusal/Sosyal Gelişim
10
Öğretmen Kalitesi
10
Bilgi/Zihin Gelişimi
10
Eğitsel Kalite Ortalaması
10
ÖRGÜTSEL KALİTE
Güvenlik
5
Personel
10
İletişim
10
Örgütsel Kalite Ortalaması
0
FİZİKİ KALİTE
Bina/Sosyal Faaliyet Alanı
10
Konum
10
Kantin/Yemekhane
10
Fiziki Kalite Ortalaması
0

VELİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Bay
0
Bayan
9.5
YAŞA GÖRE
18-30
0
31-40
9.5
41-50
0
50 +
0
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
İlkokul Mezunu
0
Ortaokul Mezunu
0
Lise Mezunu
0
Yükseköğretim Mezunu
9.5

ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Erkek
0
Kız
0
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
Okul Öncesi
0
İlkokul
0
Ortaokul
0
Lise
0
Üniversite
0

* 0 (sıfır) puanla gösterilen alanlar henüz değerlendirilmediği anlamına gelmektedir.

10
DEĞERLEME
1
DEĞERLEYEN
1
VELİ
0
ÖĞRENCİ